Totalul afișărilor de pagină

joi, 9 ianuarie 2014

Drumul greșit

                                                               FEELABONG
    Rătăciții, niciodată într-un loc, observații în jur; bogăția unui imperiu bolnav, clădit poate pe naivitatea și slăbiciunea omului suferiind, ce nu lasă impresia curității. Deghizați în voluntarii crucii roșii, parcă, par că vor să facă sau să încerce totul în viață, gata oricând să sară în ajutorul unui bătrân toropit de căldură și pastile. Era de ajuns să se privească în ochi, iar abilitățiile analitice, demontau dezechilibrul de valori ce a fost influențat de un grafic monetar. Producerea pe bandă rulantă de realități convingătoare, îi făcea ca niciodată  să nu-și facă griji că-și vor repeta greșelile.  Adevărul este greu de suportat, dar este unic.  Gândește profund și nu te mai minți.  Interesul pentru cei din jur, ar trebui să dea de mâncare la săraci.  Fiecare are păcatele lui preferate, pentru că ești încă o maimuță, chiar dacă nu ești așa păroasă. Incapacitatea de a te concentra asupra unui singur lucru, îți stabilește prioritățiile pe care să le ți minte. 
''Eu n-am greșit niciodată în viață! Odată am crezut că am greșit, însă și atunci m-am înșelat.''
La mulți ani WikiFreaks 10.01.2011...2014...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu