Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 1 martie 2014

PERSOANA ÎNTÂI

Totul a început când eram mic și credeam că nu se poate, că toate așteptările sunt deșarte, credeam că nu există și așteptam ca oportunitatea să cadă din pom. Nu știam ce să cer, iar dacă ceream, o făceam agitat pentru că îmi doream să se întample acum, în ultimul moment. Eram tot timpul cu un pas în urma valului, nervos pe univers credeam că lucrează împotriva mea. La un moment dat, am primit un cadou, fară sa îl posed și atunci am înțeles că trebuie să cer fară să revendic și parca prin miracol, primeam fără să pretind nimic. De atunci nu mă mai aștept la nimic.
 Am descoperit cum să mă releaxez fără lene concentrat pe liniște și armonie. Am stabilit diferența între percepție și proiecție și am dezvoltat niște gusturi,  pe care nu le-am mai simțit în viața mea, ce făceau standardele să dispară. Parcă setea dispăruse de tot, dar totuși savuram aceste momente cu o poftă pură de a trăi. Eram un martor fără judecată, care a învățat să iubească necondiționat.  Reflectând imaginația am învățat să servesc fără să mă servesc pe mine și am devenit mult mai darnic, iar expresia “ce dai aia primești” a început să capete un nou sens. În momentul în care am devenit sigur pe mine și pe noua mea putere, am fost învățat cum să provoc fără să domin. De aici încolo, aura mea a început să radieze și îmi atrăgeam doar lucrile de care aveam nevoie printr-un simplu clic. Am renunțat să îmi dau prea multă importanță când am înțeles că universul este de fapt aliatul meu, atunci am simțit pentru prima dată că făceam cu adevărat parte din univers cu toată energia lui. Râsul fără cinism și plânsul fără regret, făceau parte din meditația pentru identitate, iar acum, pur și simplu sunt și nu mă definesc nicicum. 
Victoriile fără mândrie m-au învățat să consolez fără ură și să ghidez fără superioritate. Defapt, doar atât am vrut să zic, cu toate că toate astea par prea bune, începe să îți trăiești viața fără aroganță și dacă poți corectează-te pe tine fără să invinuiești pe nimeni. Acum pleacă fară regret, pentru că e timpul să uiți de tine și să te întâlnești pe Tine!
by Narcojocu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu