Totalul afișărilor de pagină

joi, 6 octombrie 2011

FĂRĂ DRAGOSTE.


 Fata care s-a luat după semne trăiește. Cu totul am cunoscut-o și toții au recunoscut-o, e parte din maturizarea tatălui meu, a mea și a moștenirii mele.  Fă-o să conteze. Iubirea nu este imaginară pentru ea, imaginea este egală cu percepția, ergo: ea se ia după semne. Și uite așa, l-a cunoscut pe nuș’ce mezelar. Acolo a adus-o însemnul mielului ce l-a zărit într-o veche carte a bunicului ei, pe care femeile din casă îl tachinau din respect, peseme ucigașul se transpune în  următoarea schemă:
   
 SEMN-> MIEL-> ANIMAL-> ABATOR-> AMBASADOR-> AVIATOR -> OUĂ -> UCIGAȘ

.

Și cu această persoană a dus-o în pragul sinuciderii din cauză că era uitată într-un colț al casei în care nu bătea lumina, așa că se prăfuia*. Și când s-a întors, tot ea era de vină că îl iubeștește din toată inima” pe “porcușorul ei aiurit”, adesea “aurit”, că altfel ce prilej am mai avea să povestim o poveste de dragoste cu saltele umede dar fără dragoste. Beton că a treia zi, la rugăciuni, l-a cunoscut pe el, ciudatul. Spate lat, minte puțină, îl alintă băieții din casă, din respect:

 VIU -> PORC -> ANIMAL-> ABATOR-> AMBASADOR-> AVIATOR -> OUĂ -> RESPECT

.

-Sunt mereu fericit în preajma ta, uit! Ești căciulița de pe “a”. Starcraft II, nu vezi? Accept să te strâng la piept. Iubește ca să-ți alungi demonii, domnișoară!

-Domniș… Ah, mi-ați spus titlul corect. Mereu mi se întâmplă ca lumea de pe stradă să mă confunde cu o doamnă. Nu înțeleg ce spuneți dar simt ceva ce n-am simțit niciodată atunci când vorbiți. Pardon, vă rog să mă scuzați domnule… nu-mi stă în fire să am în gușă…

-Ce vă stă în căpușă e rezervat strict dumneavostră, sau celui care vă va găsi cutia galbenă, căreia i se spune neagră.

-Dacă mă iubești atât de mult, de ce nu-mi spui cum se termină poveștile tale?

-Fără dragoste.        –Călim Nuanța.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu