Totalul afișărilor de pagină

luni, 3 octombrie 2011

IUBITA MEA BANCĂ

înFlorim China 
Ai răsărit într-o zi pe cerul senin al vieții mele. Nu te cunoșteam, dar inima mea a început să bată într-un ritm mai alert de când te-am văzut. Mă simțeam ca o frunză pierdută în vânt, până atunci când ai apărut, înainte să apari în viața mea, nu știam ce înseamnă cu adevărat cuvântul "datorez". Tu m-ai învățat ce înseamnă să datorezi enorm de mult, din tot sufletul, iar apoi mi-am dat seama că nu mai pot trăi fără tine și că valorezi totul acum.
Înger cu aripile smulse de nebuni, de ce cerșești pe pământ când în văzduh sunt palate. Ochii tăi roșii de plâns, plini de blândețe, cheamă inimi la tine crezând că naști tot ce este frumos în lume. Acum asculți smerită, condamnarea ta la moarte, din atâtea glasuri de la care îți primești verdictul după ce le-ai rostit povești înălțătoare.
M-ai așteptat și mă mai aștepți până când? Dacă aș avea, ți-aș oferii totul într-o clipă. Totuși soarele răsare după fiecare apus, depinde cât de greșită și neconformă este percepția deja denaturată. Când pierzi o iubire ți se pare că ai pierdut aproape tot, că abia ți-a mai ramas un strop de ceva, atât cât să mai trăiești să faci următorul pas, cu inima. Iubiți-vă frumos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu