Totalul afișărilor de pagină

vineri, 27 ianuarie 2012

CINE RÂDE ACUM?

Este despre Boc și Sistemul de Sănătate ...și despre atunci când mi-ai zis că dacă îți dau o palmă o să te esciți sau nușce, și dup-aia ai plâns. Na, păi nușce să zic, mi se pare mie sau ești cam plângăcioasă? Sistemul de Sănătate este unul prost. Studiile arată că niciunul dintre pacienți nu supraviețuiește, fie că au fost sau fie că nu au fost într-un spital vreodată. Din fericire știința ne-a oferit răspunsul: Oamenii mor, cu sau fără voi, nesimțițiilor! O să dăm de pământ cu jocul vostru idiot de-a money și de-a tata. Suntem așa de supărați pe voi că data viitoare na bine. Popor de vișine? Vișine fuți? Nu, serios, păi da până când?! Schimbav-aș ADN-ul care ne-a ținut în ceață, picioarele de porc cu picioarele de rață; Gura, nasul și urechea stângă pentru tații care i-ați făcut să plângă.
Pentru a afla mai multe despre părerea mea reala, mă găsiți la magazinul cu același nume, însoțit de o persoană minunată de la bunica de la biserică. Unii poate i-ar spune fixistă, alții sectantă, măcar ei nu-i este frică să injectăm “vitamine” în fructele de pe acolo. Ce camere de supraveghere? Termină cu copilăriile, cum adică să ne prindă? Dup-aia mergem la peștii congelați să luăm rondele înghețate de calamar să facem friptură din aia de vită în sos de piper cum ți-am zis că o să-ți fac într-o zi, da dup-aia ai zis că te vezi de nușcât timp cu colegu ăla al tău de la lucru. Oricum, din câte am auzit, are doar râla mai mare decât mine, ouăle nu, așa că cine râde acum, huh?

-Călim Nuanța

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu