Totalul afișărilor de pagină

luni, 9 mai 2011

CONȘTIINȚA LAȘITĂȚII NAȘTE MONȘTRI

Astă-noapte am avut un coșmar. Era un vis, am visat bănci în flăcări, oameni grăbiți, alții disperați ce numărau bani, care nu mai existau. Am văzut cum un om cu simțul proprietății a picat fix în fața mea, lat! S-a îmrpăștiat peste toate datoriile și ipotecile oamenilor furioși, care îl călcau în picioare odată cu ele. La fel ca și în al-II-lea război mondial, atunci când soldații călcau peste cadavre. M-am întrebat dacă a început al-III-lea, și oare așa s-ar manifesta, căzând toate guvernele?! 
Coșmarul a continuat. Oare cât va mai continua? Un golănaș în tricou marinăresc încerca să vândă o flotă. M-a amuzat! Săracul nu știa că nu mai sunt bani, de beat ce era. Se sprijinea de altul, am trecut și am auzit în urma mea: BOC! În vis m-am găndit: Maaamă au picat și ăștia! Am alergat mai departe, și parcă alergam în reluare, defapt la televizor se difuza în "gura presei" ediție difuzată în reluare.
Apoi am ajuns la stadion la Poli să văd ce se întâmplă cu campionatul. În tribune erau toți jucătorii care mâncau semințe, în rest totul era gol. Pe teren erau 11 blaturi ce-și împrățeau autografe între ele. Nu am mai stat căci nu mi-a plăcut.
Când am plecat de la stadion, m-am întâlnit prin Rozelor cu niște țigani placați cu aur. Le-am cerut o țigară și mi-au spus că n-au. D-abia după mi-am dat seama că erau înțepeniți.
Când am ajuns în Micul Severin, mi s-a cerut pașaportul de Complex pe care nu-l aveam și astfel nu puteam să intru. Mi s-a oferit o Sharoma mică sau mare, cu maioneză sau fără. Le-am spus politicos că nu mânc de post, dar le-am cerut și lor o țigară.
-Ete fă te-întinzăși...
înFlorimChina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu