Totalul afișărilor de pagină

vineri, 3 iunie 2011

CALL IN: Depășește înainte!

de Călim Nuanța

 Mă aflam pe verandă și cântam la banjo când am auzit-o pe mama că strigă Jos cu Omul alb!”. În epifania momentului am realizat trei lucruri importante: colegii de clasă nu se refereau la țiței și nici la dedesupturile unui vin roșu când mă vorbeau pe la spate, am înțeles ce înseamnă sarcasmul, dar mai important am realizat că sunt negresă. Acum, douăzeci și șapte de ani mai târziu, sunt încă negresă, dar nu despre asta e vorba. Probabil mă cunoașteți din reportaje gen: Doi în unu ca niciunu, Primul primar robot, sau Mesia Facebook. Sunt domișoara reporter care vă aduce reportaje de top din lumea Petrol Station City. Astăzi sunt aici să vă povestesc despre un nou caz șocant în lumea celor de după Gaura de Vierme. Noțiunea dumeavoastră despre 1+1 va fi zdruncinată când veți afla noile descoperiri în domeniul biologiei. Stăm din nou de vorbă cu domnul profesor Einstein, crezut mort până la proba contrarie.
-Bună ziua, domnule profesor!
-Nu, nu e așa de bună domișoară. Vin cu vești înspăimântătoare!
-Mai rele decât atunci când ați descoperit că de fapt existăm doar în imaginația unui scriitor?
-Nu, nu chiar.
-Vă rog, atunci vorbiți-ne despre ce ați descoperit acum!
-Este vorba despre modul în care percepem noi scurgerea timpului… știți că mulți scriitori de ficțiune și ubernatural au speculat despre cum ar fi dacă timpul ar curge invers. Nu pot decât să le spun că au privit problema complet pe dos. Timpul într-adevăr curge invers, și la fel cum frumusețea șade în ochiul privitorului, la fel și noi am ales, probabil, să vedem timpul invers.
-Ce vreți să spuneți? Puteți să ne exemplificați?
-În primul rând, pentru toți cei care s-au simțit atrași de o puștoaică de paisprezece ani, să nu le fie rușine, să-i fie ei rușine, căci noua noastră teorie universală demonstrează că de fapt copiii sunt aceia care-i nasc pe părinți.
-Nu! Nu…
-Iar în al doilea rând, pentru cei ce calculează cât mai e până Lumea se va sfârși, le dau o veste bună…numărătoarea e pentru când Lumea va începe.
-Nu, vă rog, vreți să spuneți că eu am fost violată de un copil de șase ani?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu