Totalul afișărilor de pagină

vineri, 17 iunie 2011

PAGINA DE SERVICIU

De Călim Nuanța


Ursulețul de jeleu pe care l-am scăpat alaltăieri din gură este încă pe biroul ce mă sufocă în mahon. Scamele de pe chiloții patrupedei de alaltaseara nu au reușit să intre în ventilatorul calculatorului. Un strop de miere de la un ceai grăbit îmi ajută mouse-ul să sfideze fizica. Două documente, cabluri, un ceas, o brichetă, o sticlă de apă galbenă și un pahar mare de vin acru. Îmi trebuia ceva mai mult alb pe birou, așa că mi-am ridicat o PAGINĂ De SERVICIU. Albă la început…


PAGINA De SERVICIU:


1. UN LUCRU E SIGUR
Atunci când este cald, imaginile îți apar roșiatice pe interiorul lentilei? Auzi cum oamenii chicotesc în spatele tău atunci când mergi la piscină și aruncă cu carne de porc în tine atunci când mergi la restaurant? Te dai cu pudră între craci, ca să nu te “opărești”? Faldurile tale de țesut adipos au propriul lor comitet de Situații de Urgență, pentru când transpiri abundent? Un lucru e sigur… A apărut LINCO 1 KG

1. KHALEESI
-De unde știi limba, khaleesi?
-Yish ștogreș my yerosh!
-Ce!?
Khaleesi crește singură la soare. Ea e ca o floare. Proastă ca o floare.


2. POIEDUL PRINTRE CANIBALI
Zemoși sunt ochii scoși
De-a lor gust cremos
Uit de carnea de pe os
Și trag cu dinții de-un cordon
Gumos, așa cum este un tendon
Să fie oare de la avorton?


3. UN BĂRBAT DREPT ȘI O FEMEIE STRÂMBĂ
Un bărbat care calcă strâmb este un bărbat strâmb. O femeie care calcă strâmb este o femeie frumoasă, pentru că este dorită și de alți bărbați. Un bărbat care a călcat odată strâmb dar nu mai calcă strâmb, este un bărbat care s-a îndreptat. O femeie care a călcat odată strâmb, chiar dacănu mai calcă strîmb, va rămâne mereu o curvă.

5. FREESTYLE GHETTOBLASTER
MERCI; DAR POȚI SĂ ȚI LE ȚII! Nu-mi trebuie Lucida grande ca să exprim bădărănia de care dăm dovadă, doar… punând diacriticele realizez cât de importantă este alegerea. 4+1. E CA ȘI CUM NE-AI POCNIT ÎN CEAFĂ cu o halcă de matematică. Plictisit să bei reclame? SCRIEȚI DRUMUL ÎNAPOI! Nu ești bolnav, ești doar diferit, special, și nu trebuie să o auzi de la nimeni. E în tine. (fără semul exclamării) Realitatea e conștiența ta. Răspundem cererilor dumneavoastră. NEW STATUS, CE? E felul în care unul nu… unul nu percutează. Este mesajul pe care te rugăm să-l transmiți mai deparate. E doar un Z în plus! Bucurați-vă că ACUM ȘTIM CE VINDECĂ! O idee nemuritoare, o frază magică ce nu se vinde niciodată, ci i se oferă doar celuia ce o cunoștea deja: NU EXISTĂ “NU EXISTĂ”!

8. BILEȚELUL  
M-am trezit într-o dimineață să găsesc pe noptieră o filă împăturită de caiet dictando, un bilețel ce spunea într-un scris copilăresc:
Crime, boli și suferință, îți cer iertare căci am fost tare obosit și am ațipit pentru un moment. Nu a fost intenția mea să-ți provoc durere, tu ești cea mai de preț creație a mea. Te rog să mă ierți și îți promit că atunci când te vei trezi, totul va fi bine.
Cu drag, prietenul tău cel mai bun"Dumnezeu"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu