Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 6 aprilie 2011

DIAL 112

 [Phone ringing]

[Robot voice answers]

Pentru a auzi Ghidul pedofilului în Filipine, apăsați pe 1
Pentru a auzi un banc cu un elefant în Columbia, apăsați pe 2
Pentru a afla cum să nimerești un negru cu arcul pe o alee întunecată, apăsați 3
Pentru a afla mai multe despre digitalizarea gândului, apăsați pe 4
Pentru a înțelege de ce Tinkerbell a încercat să o ucidă pe Wendy, apăsați pe 5
Pentru a vă lepăda de Satana, apăsați pe 6, apoi din nou pe 6, apoi repede pe 7.
Pentru a sta de vorbă cu Ada pe orice temă, apăsați pe 0.

0 [Short beep sound]

-Bună ziua, eu sunt Ada, despre ce doriți să discutați astăzi?
 [Sweet female voice]
-Bună ziua, am o problemă.[Male voice in pain]
-Spuneți vă rog, despre ce este vorba? [Sweet female voice]
-Cred că o să mor.[Pain intensifies]
-Cum așa? [Confused female voice]
-Sângerez, mă doare tare! Vă rog să mă ajutați!
[Male voice screaming in pain]
-Vă rog să încercați să vă relaxați și să-mi spuneți-mi unde este localizată durerea dumneavoastră.[Imposed calm female voice]
-Mă doare tare doamnă, vă spun, nu mai pot.[Male voice crying]
-Spuneți-mi despre ce e vorba, să știu dacă trimit un echipaj de la salvare la dumneavoastră. Unde vă doare mai exact? 
[Sweet female voice]
-Mă doare-n P... Au, au, nu mai pot! [Male voice screaming in pain]
-Mai o data vă rog, n-am înțeles, unde vă doare? [Confused female voice]
-Domnișoară, mă doare-n pul... au, au, mor de durere!
 [Male voice screaming]
-Domnule, nu ne irosiți timpul cu prostii, oamenii mor din cauza telefoanelor de genul ăsta. [Angry female voice]
-Vă rog, doamnă, nu înțelegeți... Sângerez, cred că au nimerit o arteră, tocmai am fost împușcat în PULPĂ! [Fading Male voice]

                                                                                                        de Călim Nuanța

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu