Totalul afișărilor de pagină

luni, 14 februarie 2011

CALL IN: VIRUSUL CARE INFLUENȚEAZĂ TIMPUL


Timpul curge mai repede din cauza unui virus? Fizicienii din Gaura Neagră a Petrol Station City au descoperit un virus care influențează timpul. Stăm de vorbă cu profesorul Albert Einstein, crezut mort până nu demult.

-Bună ziua domnule Einstein, despre ce este vorba?
-Într-adevăr, am descoperit cu ajutorul colegilor mei de la catedră o masă invizibilă ce înconjoară planeta noastră. Pentru cine nu e familiar cu teoria mea despre spațiu-timp, în câteva cuvinte vă voi explica despre ce este vorba.
-Vă rugăm să nu ne plictisiți, puteți o prezentare în Powerpoint? Sau ceva 3D? Gen Avatar?
-O să încerc cu mâinile și cu ajutorul cuvintelor. Deci, Universul nostru este format dintr-o țesătură care se comprimă sau se dilată în funcție de corpurile cu care intră în contact. În jurul Pământului sau a oricărei alte planete, un corp cu o masă mai mare decât a acestei țesături spațiu-timp, aceasta se deformează din cauza masei planetei.
-Este adevărat că în spațiu timpul curge mai repede? Sau este fals?
-Nu, domnișoară, timpul nu este fals. Dar, da, în spațiu, timpul curge mai repede decât pe Pământ. O analogie pentru acest fenomen fiind un glob, de sticlă spre exemplu, în mijlocul unui râu curgător. În jurul globului, apa ar curge mai încet din cauză că ar forma curenți, unde, valuri, spuneți-le cum vreți.
-Blog de sticlă?
-Nu, domnișoară, glob de sticlă.
-Trebuie să fie neapărat de sticlă?
-Am spus spre exemplu de sticlă, poate să fie și un glob de Miercuri. Dimineață. Încă o dată vă rog… pentru ce publicație ați spus că lucrați?
-Wikifreaks, o publicație gratuită.
-Apreciez munca pro-bono, sper doar ca cititorii dumneavoastră să nu fie la fel de…
-Ah, nu, nu prea ascultăm U2, suntem mai mult pro-Michael Jackson.
-Am înțeles! Vă mulțumesc, la revedere!
-Stați, vă rog, dacă nu-mi iese interviul ăsta… mă dau afară. Mai o întrebare… Pe scurt, care e treaba cu virusul ăsta?
-Există o masă, după cum spuneam, care a încercuit Pământul. Această masă, fiind invizibilă pentru ochiul liber a fost depistată cu ajutorul unui tun cu gravitoni și cartografiată cu raze gamma. Am fost surpinși să constatăm că forma acestei mase este similară cu a unei caracatițe. Faptul că își schimba forma după tiparele organismelor vii, ne-a dus la formularea teoriei că această masă este de natură biologică, adică vie.
-De ce îi spuneți virus și cum influențează timpul?
-Bună întrebare. În timp ce analizam acest organism și formulam teoria, am descoperit că el se auto-multiplică precum un agent patogen, influențând țesătura spațiu-timp care ne înconjoară. Apoi un coleg de-al meu a pus întrebarea… Dar ce atacă virușii?
-Stați că asta o știu… Celulele, nu?
-Exact. Așa am ajuns la concluzia că Pământul însăși este similar cu o celulă, ceea ce înseamnă că Universul este organic.
-Ce organ ar putea să fie?
-Nu neapărat un organ, poate o ființă, nu știm încă. Dar dacă ar fi să fie un organ, dat fiind ritmul expansiunii sale, este cel mai probabil un plămân…Vă mulțumesc.
-Vă mulțumim domnule profesor Einstein. În concluzie, pentru cititorii noștri, mame, copii, adolescenți, un skater… Universul are de suferit, lăsați-vă de fumat!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu