Totalul afișărilor de pagină

luni, 14 februarie 2011

ZIUA ÎNDRĂCOPSIȚILOR



Când ai apărut în viața mea totul s-a schimbat. Până atunci nu știam ce înseamnă cu adevarat cuvântul "te urăsc". Tu m-ai învățat și mi-ai arătat ce înseamnă ura, arzându-mi sufletul. Iți mulțumesc pentru asta, acum mi-am dat seama că nu vreau să mai pierd vre-un minut fără ură, am să-ți fiu alături mereu! Te urăsc enorm de mult!
Acum, aș da totul pentru o clipă în care ura să nu se mai sfârșească, fără cuvinte, doar cu durere. Avem nevoie doar de tăcere, de liniștea mincinosă, înșelătoare, să ne lăsăm cuprinși în brațe  de un astfel de suflu eretic.
Eram însetat și m-ai înecat. Eram înfometat și m-ai flămânzit, zburam și mi-ai tăiat aripile. Mi-ai dat tot ce ai avut mai bun și mai pur. Am luat, cu ambele mâini, mi-am pierdut echilibrul, zâmbetul, dar te-am câștigat pe tine, singurul om alături de la care am învățat totul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu