Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 5 februarie 2011

CALL IN: PRIMUL PRIMAR ROBOT


 La doar trei ani după ce ne-am bucurat de alegerea primului președinte de culoare diferită al Statelor Unite ale Americii, astăzi asistăm la o altă premieră. Este vorba de învestirea în funcție a primului primar robot.

-Bună ziua domnule primar, știu că este o întrebare prostească, însă cititorii noștri, curioși din fire, se întreabă cum vă numiți?
-Codruț
-Codruț…?
-Codruț Nanotech
-Acesta este numele dumeavoastră complet?
-Nu.
-Ne puteți spune cum ați câștigat alegerile? Care este diferența dintre dumneavoastră și ceilalți candidați roboți?
-Mă trag dintr-o veche familie de procesoare de telefon. Stră-străbunicul meu a servit cu mândrie un cinșunuzece, iar ambii mei părinți, telefoane Blackberry. Dacă îmi permiteți, se poate spune că am sânge mobil. Vă spun cu certitudine că dimensiunea mea redusă m-a avantajat în cursa pentru postul de primar.
-Ce planuri aveți pentru orășelul nostru?
-Să-l fac impermeabil.
-Cum veți face asta?
-Cu Gore-Tex.
-Ce alte ținte ne mai puteți spune din agenda dumneavoastră?
-Voi urmări tehnologizarea și standardizarea industriei alimentare și a viciilor, că știți cum se spune, mai bine ISO 9001 decât ISO-făcut rău. De asemenea, mă voi indrepta către redresarea agriculturii, în speță prin hibridizarea porumbului cu usturoiul. Vara aceasta vom avea primul cocean de usturoi.
-Știm cu toții că agricultura în Petrol Station City a fost aproape inexistentă în ultimii ani din cauza Ganeșilor. Cum veți combate această problemă?
-Cu vipere purtătoare.
-Vipere purtătoare de ce?
-De astm. E un proiect la care lucrez de ceva timp, în care antrenez viperele pentru a purta astm, fapt știut că singurul lucru de care le este frică Ganeșilor este astmul. Aceste vipere vor avea rol de pază împotriva acestor răuvoitori ce ne-au atacat recoltele în ultimii ani. În mandatul meu nu veți mai fi tot timpul uzi, veți avea holde sănătoase și coceni de usturoi pentru fiecare cetățean flămând.
-Este o promisiune?
-Nu, este un fapt. Calculatoarele nu fac promisiuni.
-Contracandidatul dumneavoastră fervent, Comandantul Norton , spunea despre dumneavoastră că sunteți un procesor încet. Cum comentați?
-Să mă pupe-n DOS. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu