Totalul afișărilor de pagină

vineri, 11 martie 2011

POIEDUL: Scrisoare din Viitor

În fața blocului se zbate amar
Pisica ce căzuse de la șapte,
Și-a calculat pașii-n zadar
Căci gându-i sta la lapte.

Acrobatic ai zburat
Te-așteaptă o lume nouă,
Acum oprește-te din mieunat
Niciuna n-a mai rămas din nouă.

Tu te-ai ascuns dup-un castan
Și mă citești în carte,
Căci num-așa ne poți salva
Planeta de la moarte.

E cineva la ușa mea
Ce vrea să-mi ia lăcașul,
Iți scriu acum din viitor
Roboți au invadat orașul.

M-am amăgit crezând că fug
Dar nu-i nici o scăpare,
Iți scriu ca să te rog ceva
Pe când o să fi mare.

Explozii, fiare și pământ
În juru-mi pute a moarte,
Nu mai e cine să plângă acum
Căci am distrus și Marte.

Clădirile se prăbușesc în scrum
Eu stau la lumânare,
Promite-mi că o să faci atunci
Ce-ți cer în continuare:

Să mergi la mama mea să-i spui
Îți scriu acum în cântec,
S-o iei în brațe să-i șoptești
Că bomba-i stă în pântec.

De va alege a mă purta
Vom fi zece miliarde,
Îngrămădiți într-un sertar
Când Lumea deja arde.

Nu voi ajunge aviator
Ci mai degrabă la pârnaie,
Cu visul meu de-a deveni actor
Mănânc doar din gunoaie.

Ea plânge-n datorii acum
Iar viața ei e potcă,
Nu se mai uită la copil
Căci tata=Vodkă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu