Totalul afișărilor de pagină

vineri, 14 ianuarie 2011

CALL IN: “ADD FRIEND”


O scurtă sincronizare în rândul serverelor facebook și ale utilizatorilor acestei rețele de socializare vă poate aduce în scurt timp experiența unei noi iubiri. Acesta este interviul cu un domn de patruzeci și cinci de ani din Petrol Station City, ce a avut ocazia de a găsi dragostea pe internet. Pentru a-i respecta drepturile și pentru a nu ne îndrepta spre domeniul ziarelor de scandal, adică pentru a apăra și onora jurământul Gutenberg pe care îl depunem cu toții, am convenit cu invitatul nostru de astăzi, să-l numim “Nexus:

-Cum ați întâlnit dragostea pe internet?
-Nu știu, a fost totul val-vârtej, nu-mi revin.
-Cum adică nu vă reveniți?
-Adică e un sentiment atât de…bun, nu-mi mai revin. Sunt altul, m-a schimbat. Nu știu cum, dar m-a schimbat, jur!
-Puteți să ne spuneți cum s-a petrecut totul, sau cum a început?
-S-a petrecut sub… a început să se petreacă cînd am dat prima dată pe butonul acela…fonturi lucida grande, tahoma, verdana, miros de melamină…
-Despre ce buton e vorba?
-Când m-am logat prima oară am știut că-i ceva necurat cu rețeaua asta, dar nu am știut niciodată să pun mâna, să spun absolut ce era. Și vă spun drept că eram unul care s-a împotrivit atât de mult, că vedea cum îi afectează pe unii…Am cedat, într-un final...
-La ce vă referiți când spuneți că ați cedat? Era acel necunoscut, acea rețea de socializare, atât de machiavelică? Sau dumneavoastră nu știați cum funcționează?
- Eh, doamnă...sau domnișoară, eu am…
-Domnișoară…
-Domnișoară, eu nu spun că nu am mai încercat alte rețele de socializare, încerc să transmit că asta era… ceva putred la mijloc și eu o simțeam. Ca alți opozanți pe care-i cunosc sau de care am mai auzit.
-Spuneți-ne despre momentul în care ați cunoscut-o pe ea.
-Pe ea am cunoscut-o cînd mai era una pe care o cunoscusem.
-Înaintea ei? Ați cunoscut și altă femeie înaintea ei?
-Nu-mi puneți cuvinte-n gură domnișoară, vă rog nu mai încercați să scoateți din această discuție mai mult decât este deja. Nu sunt un curvar, sunt doar un bărbat care a umblat din magazin în shop, ca să afle ce-i place. Vă întreb, e Nexus nume de curvar?
-Să revenim, deci v-ați îndrăgostit de o femeie pe internet, corect?
-Da domniță!
-Păi mie îmi plăcea că ea posta mereu poze cu ea ba prin baruri, ba pe la petreceri, ba în sutien. Când făcea poze singură era cu limba scoasă sau cu buzele rondate ca și cum te-ar pupa. Și era real, vă spun sincer, eu simțeam că pe mine mă sărută. Până când, într-o zi…am decis să-i dau un poke, să văd cum reacționează…atât a trebuit…Ea mi-a dat un poke înapoi. Acum eram împreună. Dup-aia am vorbit pe mess cât am vorbit, a fost grozav, și ne-am îndrăgostit. Vă jur că au fost cele mai frumoase două zile din viața mea.
-Stați un pic, deci relația dumneavoastră a ținut doar două zile?
-Nu domnișoară, aproape nouă luni de zile. Păi mă uitam la profilul ei în fiecare dimineață, să văd ce poze mai pune, cum se mai distrează, asta a durat vreo opt luni de zile…eu o numesc perioada de acumulare. Apoi câteva zile cu poke-urile, până mi-a răspuns…și cu două zile de vorbit pe mess…v-am spus, aproape nouă luni.
-Timp în care nu v-ați văzut niciodată?
-Eh, ne-am mai văzut așa prin oraș, eu știam unde merge la școală, pe unde ieșea în oraș, unde mergea la coafor, din astea...
-Vreți să spuneți că o urmăreați?
-Nici gând…ne intersectam fără să vrem. E drept, uneori poate mă abăteam un pic din ruta mea ca să ne intersectăm…dar fără să vreau, mă înțelegeți?
-Să înțeleg că acum nu mai sunteți împreună?
-Nu domnișoară, trecem printr-o fază…ne-am certat un pic pe mess, așa, știți și dumneavoastră…ca între iubiți.
-Cum s-a întâmplat, de ce v-ați despărțit mai exact…
-Nu ne-am despărțit…e vorba de momentul când mi-am schimbat statusul de la relație, acum nu mai eram single. Mangustele au simțit, exact în ziua aia toate cele care stăteau în bâlci se potriviră să mă contacteze. Cum te descurci pe mess cînd vorbești cu cinci?
-Vreți să spuneți că și pe messenger erați angajat într-o relație? Sau…chiar în mai multe?
 -Pe mess erau doar fete care, ori scriau prea încet, ori scriau fără linuițe. De diacritice nu vorbesc, nici n-am auzit de cineva să propună ideea asta la întrunirile pe care le au ele o dată pe lună. Nu, domnișoară, cineva ca dumneavoastră mă gândesc că înțelege ce înseamnă a nu fi pretențios dar a conștientiza că există totuși un minim.
-Nu înțeleg, ce s-a întâmplat mai exact?
-Păi ea nu a fost de acord, nu a dat accept să intre într-o relație cu mine pe facebook și mi-a scris…m-a certat un pic pe messenger dar eu nu i-am răspuns…că v-am zis, mă contacta toată lumea chiar în ziua aia și… nu știu ce s-a întâmplat, cert e că ea s-a supărat. Apoi am mers la ea acasă…și de acolo…știți cum e…
-Ce s-a întâmplat la ea acasă?
-Știți cum e…ea a chemat poliția, eu acuma n-am voie s-o văd. E greu.
-Și intenționați să o mai vedeți pe viitor?
-Păi o iubesc…ce să fac?
-Nu vă e totuși frică, din cauza faptului că ați urmărit-o atît timp, riscați să mergeți la închisoare?
-Vreți să vorbim despre frică? Despre cum ne este tuturor frică de ceva? Cum ar fi ca eu să vă întreb despre ce vă este dumneavoastră frică? Îmi este frică, da domnișoară, îmi este frică de închisoare dar mai frică îmi este de internet. Credeți că îmi este ușor să vorbesc…cum am ajuns eu în situația asta nenorocită…de-ați ști câți se pierd în fiecare zi pe internet, câți copii dispar fără urmă? Cât despre jocurile pe internet, pot să spun că știu sigur că au ucis câteva persoane. Cele mai periculoase jocuri din câte există…Să te joci cu inima unui om e o treabă foarte periculoasă, chiar dacă se întâmplă on-line.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu