Totalul afișărilor de pagină

vineri, 21 ianuarie 2011

CALL IN: Poiedul

Un nou scandal monstru la Spitalul Cinic din Petrol Station City. Aceasta este povestea unui binecunoscut poet din Petrol Station City ce îi acuză de malpraxis pe medicii însărcinați cu operația sa de apendicită:

-Bună ziua, cum ați ajuns așa?
-Așa cum?
-Jumătate po, jumătate ied?
-Dacă ați fost vreodată la noi la spital…la Freakopedie, mă gândesc că vă puteți imagina…. M-am internat acuma câteva zile pentru o banală operație de apendicită, la internare m-a întrebat asistenta profesia iar eu ca prostul i-a spus… poet. Nu știu dacă ea, sau vreun doctor și-a bătut joc de mine așa, că atunci când m-au cusut înapoi…eram poied. Și-au cerut scuze ei, dar ce să le mai faci? Superdracului să-i ieie. Sunt totuși mulțumit că doar partea de jos sunt ied, în rest sunt poet.
-V-a afectat în vreun fel această schimbare abilitatea de a scrie rime?
-În nici un caz, ba pot să spun că acum scriu să fac și rap. De când cu copitele, simt beat-ul mai bine… și parcă și engleza mea e mai fluentă. Cred că era un ied umblat.
-Ne puteți face acum niște rime în engleză?
-Pim pa pim, bring out ya thrilla’
Counter-attack with a million dolla’ billa…
-Atât?
-Nu mă, dă-mi un milion daca vrei să-ți mai zic.
-Redacția noastră nu are fond de protocol, trebuie să vorbesc cu băieții…
-Sim sa sim, dont forget your dream
Take everything serious cause the future’s grim…
-Minunat! Uitați aici, am trei lei. Credeți că ajung pentru niște rime în românește?
-O rimă de trei lei?
Două fete încălțate-n ghete
Sugeau dintr-un băiat cu sete
Timpu-i pentru bani,
Bananele-s cu aurolac,
Cine nu are deloc dușmani
Se numeste superdrac
Plămânul tău este un langoș
Ficatul o merdenea
Câte rațe stau la pândă
Să se arunce pe saltea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu