Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 15 ianuarie 2011

NEHOTĂRÂTULUI I SE IAU MINȚILE


Mă uit în trecut și văd cum strămoșii mei se plimbau desculți spre același destin, cu zâmbetul pe buze. Mai văd cum ei purtau mâinile la spate și călcau atent pas cu pas fiecare moment. Îi văd cu privirea senină cum se opreau din când în când să privească cerul.

Întorc pagina și văd cum alerg azi prin viață. Un drum plin de serpentine și intersecții, majoritatea dintre ele semaforizate. Nu am timp să admir nimic căci vreau să traversez repede. Prefer să mă concentrez pe direcție decât pe decor.

Tot timpul pe grabă acționez agitat. Îmi apar diferite măști care întruchipează cele mai atragătoare arhetipuri, ce mă pun în fața unor decizii luate pripit și rapid. Alte ori încerc să le măsor dar realizez că drumul continuă indiferent de decizia mea și oare ...sunt pe drumul cel bun? Dintr-o dată, aud păsărele-le cum cântă, îmi simt inima liniștită și îmi dau seama că e din nou... 

Un comentariu:

  1. Buna ziua,

    Doriti sa faceti link exchange cu http://ereferat.info ?

    Astept un cometariu la oricare articol cu titlul pe care doriti sa-l trec in cazul in care acceptati, eu as dorii sa fiu trecut cu urmatorul titlu: Referate
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere