Totalul afișărilor de pagină

duminică, 16 ianuarie 2011

CALL IN: Doi în unu ca niciunu

Vizita noastră la Spitalul Cinic de Freakopedie nr. 3 din Petrol Station City ne-a rezervat o surpiză inedită. Inițial am fost acolo pentru a-i lua un interviu doctorului ce a inventat “fumatul disociat”, reporterul nostru a întâlnit în aripa maternității o pacientă cu o poveste aparent incredibilă. Internată acum un an de zile, o mamă susține că s-a născut pe ea însăși în urma unei nașteri bizare. Vă prezentăm în continuare interviul halucinant cu tânăra ce împarte același corp cu fiica sa.   

-Bună ziua, cum vă numiți?
-Elena, dar lumea îmi spune Lenuța. Și fiica ei, Claudia.
-Sunteți două persoane în același corp?
-Se poate spune și așa. Sau în același timp.
-De cât timp trăiește fiica dumneavoastră…în dumneavoastră?
-De la ziua ei de naștere, pe douăzeci se face un an.
-Explicați-ne vă rugăm cum s-a întâmplat, această ciudățenie, dacă-mi permiteți?
-Am fost însărcinată și am venit aici la spital să nasc…a fost o naștere inversă, mi-au spus doctorii. Adică m-am născut eu pe dos, cu organele pe dianafară, după cum vedeți. La început nu mi-am dat seama ce se întâmplă, că nu mă vedeam decît pe interior, după aia mi-am dat seama că aia care vede pe interior nu sunt eu, e fică-mea…Claudia. De-ați fi văzut sala de operații, o anomalie monstruoasă, sânge peste tot, eu nu știu cum arătam dar mi-au zis doctorii că vomitau fără încetare. Acum cred că sunt mai plăcută la vedere, că m-au înfășurat în folie de plastic, să nu-mi fie chiar toate mațele la vedere.
-Cum vă descurcați cu spălatul?
-Păi n-am voie să mă spăl cu săpun, că cică ar fi periculos…dar mai fac cîte o baie cu ceai de mușețel, e… bun pentru starea în care sunt, dar oricum nu mă frec când mă spăl, mă clătesc doar așa.
-Cum vă hrăniți?
-Cu supă în principiu.
-Soțul dumneavoastră unde este?
-Eh, doamnă…sau domnișoară, scuzați-mă dar nu vă văd…
-Domnișoară.
-Eh, domnișoară, soțul meu a plecat când a văzut ce s-a întâmplat. Poți să-l învinovățești, uitați-vă la mine cum arăt?! A fost în sala de așteptare când m-am născut, dar imaginați-vă cum a reacționat cînd i-au spus doctorii că fiica dumneavoastră este nevasta dumneavoastră întoarsă pe dos. Am numărul lui de mobil, dar credeți că pot să vorbesc la telefon?
-Și de un an stați internată aici în spital, nu v-au dat medicii voie să-l părăsiți?
-Întâi m-au ținut pentru teste, apoi să-și bată joc…Vă spun drept că nu am simțit atâta umilință de când sunt.
-Ce v-au făcut?
-Sunt bolnavi cu capul domnișoară, am înțeles glumele și bancurile, dar să-și bage sula la mine-ntre organe…că cică-i calduț. Bătaie de joc.
-Spuneți că ați fost abuzată sexual de medicii acestui spital?
-Nu spun nimic, că nu văd, ca să știu cine, ce. Dar e păcat de asta mică, că simte și ea ce mi se întâmplă.
-Doamnă Lenuța, putem vorbi și cu Claudia?
-Nu domnișoară, că nu vorbește, e prea mică, are doar un anișor.
-Păi și ce face?
-Acuma plânge.


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu