Totalul afișărilor de pagină

marți, 18 ianuarie 2011

CALL IN: Dator și Mândru


NEWS ALERT--Șoc în Petrol Station City--Diavolul este evacuat din duplexul său din cauza datoriilor--Banca pune sechestru pe locuința Îngerului Întunericului, acesta este scos afară cu ajutorul forțelor de ordine--Urmează o conferință de presă pe bara de jos a monitoarelor:

-Bună seara, e toată lumea? Merci pentru prezență…Doamna din spate, vă aduc un scaun?
-Domnișoară! Nu, mulțumesc, stau în picioare.


-Să începem atunci…După cum bine știți, numele meu este Diavol, dacă mai e nevoie de o prezentare…sunt cunoscut pentru produsele mele sufletiste premium-Damnare eternă, Suferință neîncetată, Focul din adâncuri, etc. Am convocat această conferință de presă pentru informarea susținătorilor mei în legătură cu firul evenimentelor din această după-amiază. Totul a început acum trei ani, când am luat un credit de la o bancă a cărei nume nu-l pot rosti. Pe atunci afacerile mergeau bine iar eu doream finanțare pentru dezvoltarea, introducerea pe piață și promovarea unui nou produs…Supliciu înfiorător. Acest nou produs ce avea ca și țintă piața nou îmbogățiților din domeniul construcții a suferit un eșec atunci când piața imobiliară a căzut și societatea pe care o conduc, SC Iad SA, s-a trezit în scurt timp în insolvență financiară. Afacerea a fost preluată de un grup de investitori străini și ulterior văndută pe bucăți. Rezultatul… o sută de mii de demoni disponibilizați peste noapte și datorii de domeniul fantasticului au rămas pe numele meu. În urma a nenumărate procese, mă aflu astăzi în fața dumneavoastră, în lacrimi, cu datorii, cu poprire pe conturi, fără companie, fără loc de muncă și acum și fără casă. Să vă ia dracu dacă aveți întrebări.


-Domnule Diavol, ați încercat să cereți ajutor cuiva?
-Cui să-i cer domnișoară?
-Spre exemplu vecinului dumneavoastră, Dumnezeu, doar locuiți în același duplex.
-Nu domnișoară, că de El trebuie să mă rog! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu