Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 26 ianuarie 2011

CALL IN: π

Cel mai bogat om din lume este…un număr. Conform publicației Ciorbes, în fruntea topului celor mai bogați oameni din lume se află numărul π(pi), cu o avere estimată de aproximativ. În spatele său se clasează nume ca Adolf Hitler și Dumnezeu, pe trei. În exclusivitate pentru Wikifreaks, vă prezentăm un interviu cu numărul ce a făcut istorie vânzându-și numele.

-Bună ziua domnule Pi! Le puteți explica cititorilor noștri care este secretul succesului dumneavoastră? Cum ați ajuns cel mai bogat… număr din lume?

-Secretul succesului meu? Hmm, ce pot să spun, probabil lipsa de ambiție. Sincer, când eram mic, eram mereu batjocorit de colegii de clasă fiindcă niciodată nu dădeam fix dar am fost iubit de părinți că aduceam rest. Ei m-au îndrumat spre o carieră în marketing. Am dat la Facultatea de Marketing din cadrul Găurii de Vierme din Petrol Station City. Nu mi-a plăcut facultatea, nu m-a învățat să fac bani dar în mod ironic m-a ajutat să-i descopăr… În timp ce studiam pentru un examen și mă gândeam la capital am realizat că existau foarte multe cuvinte sau sunete ce conțineau pi. Spre exemplu: capibara, topitop, pile, cappi de portocale, pităr andre, etc. Atunci a fost momentul meu de eureka, m-am gândit să-mi înregistrez numele și să cer bani de fiecare dată când el este folosit.

-Aveți un cuvânt preferat?

-E greu de spus…cuvânt preferat. Sunt aproximativ un milion de cuvinte și sunete în întreaga lume care conțin pi iar de departe cel mai profitabil pentru mine este pipi.

-Un sfat financiar pentru cititorii noștri?

-Aveți cititori? Cine, redacția? Hahaha ! Scuzați, vă rog să mă scuzați, mă mai apucă din astea de la bogăție. Un sfat? Da… Ținând cont că eu sunt un număr ce și-a vândut numele, ei fiind nume…îi sfătuiesc să-și vândă numerele.

-O ultimă întrebare…Cum își petrece cel mai bogat număr din lume timpul liber?

-Pai…când nu sunt în formule, ceea ce se întâmplă destul de des, mai ies la câte un picnic sau la o bere cu numerele lui Fibbonaci…prin PaPi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu